رژیم های لاغری شکم و پهلو را بشناسید.
نوشته شده توسط : شکری

همان طور که می دانید امروزه به دلیل تغییر عادات غذایی و استفاده بیشتر از غذاهای فرآوری شده و انواع فست فودها چاقی یک عارضه یا بیماری فراگیری شده است که بخصوص در کشور عزیزمان ایران افراد زیادی مبتلا به آن هستند. اما خوشبختانه راه های مختلفی برای لاغری وجود دارد تا شما اومایی عزیز به وزن ایده آل خود برسید. البته باید در انتخاب رژیم لاغری شکم و روش لاغری با احتیاط و آگاهانه رفتار کنید زیرا رژیم های بسیاری هستند که باعث گرسنگی بیش از حد می شوند و بعد از رسیدن به وزن ایده آل دوباره برمی گردند. یا آن قدر نامتعادل هستند که بدن دچار کمبود مواد معدنی و انواع ویتامین ها می شود و خود عوارضی مانند خراب شدن پوست و آکنه یا ریزش مو و بر هم خوردن تعادل هورمون ها را به دنبال دارد. همچنین اگر اراده زیادی نداشته باشید رژیم های سنگین و سخت را سریعا کنار می گذارید.

رژیم غذایی مناسب برای لاغری شکم و پهلو چیست؟

رژیم لاغری سالم به شما کمک می کند چربی های اضافی بدن خود را از بین ببرید و بدن سالم تری داشته باشید. یکی از خطرناک ترین چربی های بدن، چربی های شکم است. داشتن شکم تخت و از بین بردن چربی های اضافه پهلو، آرزوی بسیاری از افراد به ویژه خانم‌های جوان است. رژیم غذایی برای لاغری شکم و پهلو به شما کمک می کند تا اندازه دور کمر خود را کاهش دهید و به تناسب اندام برسید؛ دقیقاً همان چیزی که اهداف تمام ورزشکاران تناسب اندام و پزشکان متخصص تغذیه است. برخی از بهترین راهکارها را برای شما ارائه می دهیم که به داشتن اندام زیبا به شما کمک می کنند. همچنین رعایت رژیم غذایی لاغری شکم و پهلو و استفاده از مواد غذایی سالم در این راه به شدت توصیه شده است. با مطالعه راهکارها می توانید غذای روزانه خود را تنظیم کنید.

رژیم فستینگ

محدود کردن کالری دریافتی در حیوانات سبب افزایش طول عمر و تحمل انواع استرس‌های متابولیک می‌شود. یکی از نگرانی‌ها درباره رژیم روزه‌داری متناوب این است که رژیم گیرندگان در روزهایی که محدودیت غذایی ندارند.پرخوری می‌کنند و کالری سوزانده شده در طول رژیم فستینگ جبران می‌شود. پژوهش‌ها در مقایسه رژیم روزه‌داری با دیگر روش‌های لاغری این مورد را تایید نکردند. اما طرفداران رژیم فستینگ معتقدند استرس ناشی از محدود کردن کالری دریافتی سبب واکنش ایمنی در بدن می‌شود. این واکنش‌ها ترمیم سلول‌ها و تغییرات مثبت متابولیک مثل کاهش چربی خون، کاهش کلسترول بد، کاهش فشار خون، وزن و قند خون را به دنبال دارند.

رژیم لاغری 7 روزه

رژیم لاغری 7 روزه جنرال موتورز اصلی یک برنامه ۷ روزه است که برای کارمندان این شرکت در دهه ۱۹۸۰ آغاز شد. گفته شده است که این شرکت هم با اداره غذا و دارو و هم با وزارت کشاورزی ایالات متحده، همکاری داشته است.

این رژیم غذایی به طور عمده از میوه های خام و سبزیجات تشکیل شده است. تعداد غذاهای گوشتی در این رژیم کم است. از این رو، رژیم غذایی GM بسیار محبوب است.

رژیم لاغری کانادایی

در جهان امروز توجه زیادی به وزن بدن و تناسب اندام می شود. بخشی از این توجه مربوط به تبلیغات گسترده تناسب اندام و لاغری در تلویزیون و دیگر رسانه هاست و بخشی دیگر مرتبط به رشد آگاهی افراد از عوارض چاقی می باشد. برنامه های غذایی و رژیم لاغری امروزه طرفداران بسیاری دارند که یکی از آنها برنامه رژیم کانادایی است.

منبع: فیت بادی کلینیک





:: موضوعات مرتبط: New PBN , ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: